Bara en i mängden.

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Eli - 3 oktober 2014 21:43

Jag har ingen aning om varför jag alltid glömmer bort att blogga när jag väl startar en blogg. Kanske är det för jag är en sån perfektionist (det kombinerat med ADHD:n), vilket gör att jag måste ha perfekta inlägg med en bra grund och utgång, annars stör jag mig på inlägget och tar bort det efter ett par minuter. Jag är en ganska tråkig bloggare, eller hur? haha!


I övrigt har jag nu börjat kolla på bebiskläder själv - jag har inte velat köpa något för tidigt, har varit jätterädd för missfall, men nu känns det mer accepterat och lugnt att köpa. Känner ni mig vet ni säkert att jag ÄLSKAR söta och egna kläder, tänk er nu hur jag är med bebiskläder? haha. Jag fick min mamma att köpa en panda-sweatshirt bodie åt mig, för jag tjatade om den och har för tillfället inte en krona kvar på kontot (har köpt hem en massa mat.. haha, jag äter nog för mycket). 


Här är bodien:


 

http://www.hm.com/se/product/28607?article=28607-A


Jag har faktiskt inget annat att skriva om såhär, är jättetrött och ska bara göra nudlar åt mig själv och sedan gå och lägga mig, haha. Men jag har åtminstone varit en duktig kicka och uppdaterat bloggen.. utan att radera inlägget!


Presentation

17 år och blivande förälder.
Här är min resa genom ett av livets största mirakel. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards