Bara en i mängden.

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Eli - 9 oktober 2014 21:10

 
Här är hen. Våran lilla knodd. Hen är beräknad 2 mars, 2015. Vilket innebär att jag är en dag tidigare än vad jag räknat ut! Får se om hen vill komma ut då, eller om hen kommer ut någon vecka efter beräknat förlossningsdatum.   


Allt såg bra ut och hjärtat slog hårt och friskt i bröstet på hen också - vilket var en enorm lättnad. Finns inte ett fel eller några tecken på missbildning. Gissa hur glad jag blev? jag har ju råkat få i mig 2 ipren - jag fick nämligen höra av en idiotisk barnmorska på 1177 att det var okej att äta, för jag ringde och frågade när jag tappat bort förpackningen och bruksanvisningen... det visade sig senare att det INTE var okej och att det kunde skapa missbildningar. Jag var jätterädd dom här veckorna innan ultraljudet, men nu känns allt lugnt igen (och nu ska jag undvika Ipren..)! 



Könet kunde vi tyvärr inte få reda på för våran herre (eller fröken) ville inte visa sin rumpa alls - hen vände sig och vred sig så fort ultraljuds-kameran hamnade i närheten. Haha! Men det spelar ingen roll vad det blir, jag är glad att hen är frisk och att hen kommer ut det datum som var tänkt. Även om det var en dag tidigare.   

Nu kommer jag uppdatera bloggen lite oftare.

Tack och hej!   

Presentation

17 år och blivande förälder.
Här är min resa genom ett av livets största mirakel. ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards